Mr classmates
Monday, 4 June 2012 0 Comments
Salam now holy kan so nak story before this i taught my friend is my exciters life but I wrong. Why huh people should have their bad attitude such as hatred I hate much people loike that ! much as much I hate syaitan u should know that ! and I think now the longer my friends diminished. bagus lah macam tu ! senang hati pun tiada sakit lagi ! I am free now. huuuuu :) okq first i want to tell uollss lah kan. I don't know lah I pakai ape pun salah , semua tak kena geram sangat ! Tapi terus terang lah I kata gossip bangang tu semua dah kebas dah kat diri kiteww ni. I masak sangatlah dengan perangi budak2 Afrika lanun tu. Gooodd good je. one moree thing, I has deactivate my facebook account. y raa? y raa ? y raa ? baru nak taking caree selama ni pun kau buat aku macam batu jee kan Lol... ! I have story at my mum ni tau pasal perangai korang ! i dont say lah budak Kapel ni Gedik ! but buat aku nak muntah je nak mintak penyepak Hapee dating2 balas surat lovee lovee. Yekkk ! Melt Jelly so it is you think ? errr, mentality low. Jangan harap aku kawan dengan budak macam tu lagi.I think im good ffgurl.If I tak salah pun siapa mintak maaf ? I jugak tau. Now, jangan harap I nak mintak maaf lagi mintak penyepak adalah ! Lol much haha. okay this for today moment. nanti kiteww update lagi kays.
